Nabór do projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie nieruchomości mieszkalnych w Gminie Wojkowice - etap II”
Burmistrz Miasta Wojkowice informuje o naborze do projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie nieruchomości mieszkalnych w Gminie Wojkowice - etap II”.
Rozpoczęcie naboru: 28 stycznia 2025 r.
Warunkiem przystąpienia do Projektu jest złożenie w terminie od dnia 28 stycznia 2025 r. do dnia 11 lutego 2025 r. do godziny 14.30. prawidłowo wypełnionych dokumentów wyłącznie w formie papierowej, tj.:
- Deklaracji udziału w Projekcie,
- Ankiety dla uczestnika Projektu,
- Oświadczenie współwłaścicieli nieruchomości o wyrażeniu zgody na realizację projektu,
- Oświadczenie w zakresie przetwarzania danych osobowych,
- Kopie faktur za ostatni rok kalendarzowy,
- Kopia dokumentu wskazującego na prawa dysponowania nieruchomością.
Dokumenty należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, w godzinach obsługi interesantów (poniedziałek od 7.00 do 16.30, wtorek - czwartek od 7.00 do 14.30, piątek od 7.00 do 12.00) lub przesłać pocztą/kurierem na adres Urzędu Miasta Wojkowice.
Projekt obejmuje montaż 47 instalacji o mocach określonych w Regulaminie.
Decyduje kolejność zgłoszeń oraz spełnienie warunków projektu.
O terminie złożenia wniosku decyduje godzina osobistego dostarczenia lub data i godzina wpływu do Urzędu Miasta.
Regulamin projektu, ankieta, deklaracja i oświadczenie o dysponowaniu nieruchomością dostępne są w Kancelarii Urzędu Miasta oraz w wersji elektronicznej załączonej poniżej.